Iplehouse Asa

Her kan du poste bilder av nyankomne dukker og stæsj!
Post Reply
Jehudah

Iplehouse Asa

Post by Jehudah » 21 May 2017, 17:14

Hies!

Da var man tilbake fra to år i Limbo med nykjøpt dukke :D

Jeg har hatt plan lenge om å ha en figur med kimono stående på en av de antikke pidestalene jeg har, så hvorfor ikke en BJD? Men så tenkte jeg det ikke passer på Zera som ikke ser helt totalt Japansk ut, så da endte jeg med å kjøpe Asa ferdig med kimono fra et annet medlem herfra, så det passa jo perfekt :D

Image

Det blir vel hvertfal to photoshoots med de forskjellige kimono lagene, og hva enn annet jeg blir å lage til den siden jeg har nok av stoff til det meste i huset.

Metteliten

Re: Iplehouse Asa

Post by Metteliten » 26 May 2017, 08:05

Velkommen tilbake og gratulerer med ny dukke! :)

Det var et godt valg, Asa er en flott skulpt og en av mine favoritter og den kimonoen er utrolig flott.
Det blir spennende å se hva du lager til henne! :D
Iplehouse JID Asa -Iplehouse JID Violet - Iplehouse JID Ryan - Iplehouse JID Boris - Supia Hayul - Fairyland MiniFee Chloe - Fairyland MiniFee NF 2014

Jehudah

Re: Iplehouse Asa

Post by Jehudah » 27 May 2017, 19:47

Takk du C: Vært for lenge borte fra det her og andre ting, så blir kult å prøve på noe nytt til de.

Litt usikker enda om jeg skal style til håret siden liker det løst og langt og. Skal prøve ta meg mer tid til den når ny hånd kommer i posten (den gamle var knekt), så får se hva enn jeg blir å ordne og justere.

Post Reply